Za uplynulý rok výrazně stoupl prodej vína přes internet

Pandemií vynucené uzavření restaurací, hotelů, vináren a dalších míst, kde lidé obvykle popíjejí víno, přimělo většinu vinařství začít k prodeji využívat z větší části internet. Čím více vinařů své víno na internetu nabízí, tím víc roste důvěra zákazníků v tento způsob nákupu. Zjistila to Vinařská unie ČR mezi svými členy a informovala o tom v tiskové zprávě.

"Pandemie ukázala potenciál on-line prodeje u tak tradičního odvětví, jakým je vinařství. I vinaři, kteří internetové prodeje dlouho upozaďovali, do nich investují. Díky tomu je dnes pro spotřebitele na internetu dostupné pestré portfolio vín, ale i e-degustace nebo on-line návštěvy vinařství, které alespoň částečně umožňují udržovat kontakt se zákazníky," uvedl Ondřej Beránek, prezident Vinařské unie ČR, která sdružuje největší vinařství v Česku.

Zároveň se zvýšila důvěra zákazníků v tento způsob prodeje. Jejich zájem se vinařství snaží podporovat nabídkami, které v běžném maloobchodě nenajdou, například tematickými balíčky. "Evidujeme rekordní zájem o tematické balíčky poskládané zejména z různých druhů šumivých vín, které sestavují naši someliéři," uvedl marketingový ředitel firmy Bohemia Sekt Martin Fousek.

Ač zájem o internetový prodej pomáhá nahradit převážně uzavřené gastro, pokus přenést do on-line prostředí například degustace masivní ohlas neměl.*

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 ČTK. Profi Press, s.r.o. využívá zpravodajství z databází ČTK, jejichž obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
crossmenuchevron-down