Státní tendr na propagaci biopotravin zná vítěze

V mediální kampani pro stát na propagaci biopotravin pokračuje agentura Media Age. V dvouleté kampani na to má 30 milionů korun ročně. Uvedla to mluvčí Státního zemědělského intervenčního fondu (SZIF) Lenka Rezková, detaily pak uvádí Rejstřík smluv. Firma tak pokračuje po pilotním projektu, na který vyhrála tendr již dříve.

„V rámci notifikace Propagační kampaně na podporu biopotravin a ekologického zemědělství je stanovena hranice 30 milionů Kč na kalendářní rok. Je uzavřena rámcová dohoda, finance nemusí být vyčerpány v plné výši,“ uvedla mluvčí. Podle ní je hlavním cílem projektu podpora ekologického zemědělství.

Kampaň má podpořit prodej bioproduktů, který do roku 2017 stagnoval, v posledních letech roste. „Cestou, jak podpořit tento trend, je kontinuální vzdělávání spotřebitelů v otázkách biopotravin a ekologického zemědělství. Takové nasměrování projektu jednak podpoří stávající producenty biopotravin v celé vertikále a povede k rozšíření jejich sortimentu. Výrobce bude motivovat k zařazení biopotravin do jejich výrobkového portfolia, na straně druhé bude motivovat prodejce, aby pod tlakem požadavků spotřebitelů zvyšovali zastoupení biopotravin v obchodní síti,“ dodala mluvčí.

Nyní se podle ní připravují nejrůznější aktivity i v souvislosti s aktuální situací ohledně koronaviru v ČR. Agentura má radit v oblasti reklamy a marketingu nebo vypracovat PR strategii a kampaň na téma podpory biopotravin. S pilotním projektem na propagaci má agentura zkušenost už z loňska.*

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *