Řetězec zavádí nový koncept obchodu

Nový menší koncept obchodu otevřela společnost Globus na pražské Pankráci. Pod jednou střechou nabízí koncentraci gastronomie, čerstvých pultů a prodejny čerstvých potravin. „Přibližujeme se více do rezidenčních oblastí a s nabídkou toho nejlepšího z Globusu. To je naše cesta, jak oslovit nové i stávající zákazníky,“ vysvětlil na setkání s novináři jednatel společnosti Globus ČR Hans-Jörg Bauer.

Připomněl, že společnost si je vědoma toho, že chování spotřebitelů se v minulých letech změnilo a pravděpodobně se bude měnit i do budoucna. „Především mladí lidé již nenakupují v hypermarketech tak často jako jejich rodiče, ale nakupují v menších formátech,“ podotkl s tím, že lidé mají také více možností k nákupu než před deseti 15 lety. Bauer poukázal na to, že Globus nabízí mimo jiné také produkty, které si vyrábí pod značkou Poctivá výroba Globus. „Pod ní jsou shrnuty výrobky spadající do oblasti řeznictví, pekařství a gastronomie,“ konstatoval s tím, že pod touto značkou vyrábějí více než 700 produktů.
Pilotní projekt menšího konceptu společnost Globus otevřela před určitou dobou v Pardubicích Dubině. Jde o pultovou prodejnu na ploše 165 metrů čtverečních. „U takových projektů je důležitá zpětná vazba zákazníků, abychom nasbírali poznatky, poučili se z nich a následně je použili,“ řekl jednatel Globusu s tím, že Globus Fresh bude proti hypermarketu vždy malým formátem. „Koncepty Globus Fresh nemusí být vždy stejné velikostí ani svým sortimentem,“ podotkl.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *