PetCenter: Prodej domácích mazlíčků spolu s koronavirem vzrostl

Na začátku dubna stoupl meziročně o více než o čtvrtinu prodej drobných domácích mazlíčků. Sdělila to Lenka Harudová, marketingová ředitelka největší české sítě prodejen zvířecích potřeb PetCenter. Lidé kupují zvířata seniorům, aby byla karanténa snesitelnější.

Podle Harudové vzrostly prodeje hlavně králíků, morčat, křečků a křečíků. „Na základě rozhovorů s našimi zákazníky se jedná o nové chovatele, také zákazníci v tomto období často kupují zvířátko svým rodičům (seniorům), aby jim udělali období karantény příjemnější a snesitelnější,“ uvedl ředitelka.

Nákupní chování zákazníků se podle ní jinak příliš neměnilo, zůstávají věrní svým oblíbeným značkám. Kupují ale větší zásoby, aby nemuseli tak často do obchodů. Na začátku krize se ale snažili předzásobit. „Dokonce byly vlny, ve kterých jsme zaznamenali výrazně vyšší meziroční nárůsty (až o 60 procent) oproti běžnému období, a to zejména v době, kdy docházelo k omezování pohybu osob a prodeje ve vybraných provozovnách a lidé se pro jistotu předzásobili. Obraty na e-shopu jsou násobně vyšší,“ uzavřela Harudová.

Vyšší poptávku při startu krize zaznamenal i výrobce krmiv pro domácí mazlíčky Vafo Praha. „Na odbyt jdou především krmiva Brit Care obohacená o látky na podporu imunity,“ řekla ředitelka vývoje produktů Karolína Čápová.*

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *