Zájem o biopotraviny roste

Češi se začali více zajímat o to, co nakupují a jedí, a jaký to má vliv na jejich zdraví i přírodu kolem nich. Roste zájem o biopotraviny a obchodní řetězec Albert chce přispět společně s dodavateli potravin ke zvýšené nabídce bioproduktů a jejich dostupnosti. Uvedl to viceprezident komerčního, marketingového a merchandisingového oddělení společnosti Albert Petr Pavlík na setkání s novináři v rámci kampaně Září - Měsíc biopotravin s tím, že řetězec hledá nové dodavatele a pracuje na zintenzivnění spolupráce s těmi stávajícími.

„Zároveň chceme přispět k přeměně sta hektarů konvenčních zemědělských ploch na ekologické hospodaření,“ prohlásil a připomněl, že přeměna z konvenčního na ekologické zemědělství ale vyžaduje čas dvou až tří let. Dodavatele navíc podpoří garancí odběru jejich produkce po dobu nutnou ke změně. „Dalším rozšiřováním nabídky i komunikačními a marketingovými aktivitami chceme přispět k většímu zpřístupnění biopotravin českým spotřebitelům,“ upřesnil Pavlík. Tomáš Zídek, který je spoluautorem studie, kterou si nechal zpracovat Albert u společnosti EY, a jednatel firmy Biozelenina Olešná v jižních Čechách připomněl, že ekologické hospodaření přináší zvýšení biodiverzity do krajiny, vyšší podíl přirozených biotopů, o polovinu více volně žijících organismů a například také zpěvného ptactva. Podle něj představuje i benefity pro lidské zdraví. Společnost Albert aktivně podporuje ekologické zemědělství. Zástupci řetězce společně s českými dodavateli představili široké portfolio bioproduktů. V prodejnách Albert již zákazníci najdou téměř 600 biopoložek a maloobchodník nyní intenzivně hledá další partnery pro rozšíření nabídky. Modelový nákup ukázal, že bio již neznamená pouze balené potraviny nebo speciality, ale plnou šíři sortimentu, který naplní běžný rodinný nákupní košík.*

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *