Archiv pro štítek: obchodní řetězec

Filtr

Potravinová banka v Liberci rozdělila potraviny za více než devět milionů korun

Potravinová banka v Liberci rozdělila za čtyři roky svého fungování potřebným 154 tun potravin za více než devět milionů korun, které by jinak skončily v odpadu. Od obchodních řetězců a dárců v rámci Národní potravinové sbírky je banka získává zadarmo a zadarmo je rozděluje organizacím poskytujícím v kraji sociální služby....

Kategorie: Legislativa, Liberecký kraj, Obchod, Potravinářství

Novela zákona o významné tržní síle nebude mít dopad na ceny, ani na české dodavatele

Novela zákona o významné tržní síle, kterou nyní projednává Parlament, nebude mít podle Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) negativní dopad na ceny ani české dodavatele. Novela prý reaguje zejména na to, že obchodní řetězce nacházejí stále nové formy chování vůči dodavatelům, které zdaleka nelze nazvat jako férové. ÚOHS to...

Kategorie: Ceny, Legislativa, Obchod, Trhy a komodity

Supermarkety nabízejí lokální produkty

Speciální regionální regály s lokálními potravinami zavádí od letošního února ve svých supermarketech maloobchodní řetězec BILLA ČR. Celý projekt odstartoval počátkem února v Jihočeském kraji a do konce roku 2016 pak mají prodejny s regionálním sortimentem pokrýt celou republiku. Na tiskové konferenci v Českých Budějovicích to uvedl generální ředitel společnosti...

Kategorie: Nezařazené

Komora: Řetězce prodávají potraviny se stále vyššími přirážkami

Obchodní řetězce prodávají v Česku potraviny se stále rostoucími přirážkami. Ty se pohybují zhruba od 20 procent výsekového masa až po více než 100 procent u některých mléčných výrobků. Na tiskové konferenci to dnes uvedli představitelé Potravinářské komory. Podle jejího ředitele Miroslava Koberny by snížení marží, které jsou v Česku...

Kategorie: Obchod, Potravinářství

O nákupu zákazníků rozhoduje kvalita i cena

Téměř polovina lidí se při nákupu potravin řídí jejich kvalitou, třetina preferuje cenu. Nejvíce lidem v obchodech chybí čerstvé zboží, jako je ovoce, zelenina či pečivo. Vyplývá to z výzkumu chování spotřebitelů, které letos v prvním čtvrtletí uskutečnila firma KPMG Česká republika a na konferenci s názvem Očekávaný vývoj potravinářského...

Kategorie: Potravinářství