Archiv pro štítek: Nápoje

Filtr

Nápojářské skupině vloni klesly tržby

Nápojářské skupině Kofola loni klesly tržby meziročně o 3,7 procenta na 6,17 miliardy korun. Ukazatel EBITDA (provozní zisk před odpisy) se jí podle předběžných hospodářských výsledků snížil o osm procent na 1,03 miliardy korun. Při značném omezení trhu v posledních měsících roku způsobeném koronavirovou pandemií skupina uzavřela rok 2020 mírně...

Kategorie: Hospodářské výsledky, Podniky, Potravinářství

Nápojářská skupina zažila loni další rekordní rok

Nápojářské skupině Mattoni 1873 loni meziročně vzrostly tržby o 77 procent na 15,5 miliardy korun, rok 2019 tak pro ni byl pátým rekordním v řadě. Společnost to oznámila v tiskové zprávě. Loni vyrobila 1,6 miliardy lahví. Růstu dosáhla díky akvizicím ve střední a jihovýchodní Evropě i vlastnímu růstu na stávajících...

Kategorie: Hospodářské výsledky, Obchod, Podniky, Potravinářství

WHO: Mikroplasty ve vodě představují minimální zdravotní riziko

Množství mikroskopických částic plastu, které se v současné chvíli vyskytuje v pitné vodě, zatím nepředstavuje pro její konzumenty vážnější zdravotní riziko. V dnes zveřejněné zprávě, která shrnuje dosavadní poznatky o vodě z vodovodu i balené vodě, to uvedla Světová zdravotnická organizace (WHO). Odborníci však bedlivě sledují, jak se bude obsah...

Kategorie: Ekologie, Gastronomie, Potravinářství

Spotřebitelé mají zájem o nápoje lokálních výrobců

Internetový prodejce potravin Košík.cz rozšířil svoji nabídku o sekci Poctivé pití, která nabízí více než stovku nealkoholických i alkoholických nápojů od rodinných firem, sadařů i malých pivovarů. Vychází tak vstříc zákazníkům, kteří stále častěji sahají po nápojích „s příběhem“, malovýrobcům pak díky prodeji online umožňuje prodávat ve velkém. Informoval o...

Kategorie: Gastronomie, Obchod, Potravinářství

Zisk výrobce potravin a nápojů Nestlé klesl meziročně o desetinu

Zisk největšího světového výrobce potravin a nápojů Nestlé v prvním pololetí klesl a růst jeho tržeb se zpomalil. Švýcarská společnost ve zprávě sdělila, že ve druhém pololetí chce splnit celoroční plán růstu tržeb s pomocí nových produktů a vyšších cen. Čistý zisk výrobce kávy Nescafé, výrobků Maggi nebo čokoládových tyčinek...

Kategorie: Ekonomika, Hospodářské výsledky, Podniky, Potravinářství