Archiv pro štítek: marketingový program

Filtr

Češi dávají přednost tradičním značkám

Čeští spotřebitelé jsou v otázce důvěry ve značku poměrně stálí. Nebylo tedy moc velkým překvapením, že u většiny kategorií pátého ročníku marketingového programu Důvěryhodné značky nedošlo k výraznější obměně vítězů, prvenství jich letos z celkového počtu obhájilo 48. I letos se přitom potvrdilo, že Češi dávají často přednost tradičním českým...

Kategorie: Nezařazené, Obchod, Potravinářství, Soutěž

Spotřebitelé letos poprvé zvolí značky, kterým důvěřují

V letošním roce proběhne v České republice první ročník marketingového programu Důvěryhodné značky, jehož cílem je ocenění nejdůvěryhodnějších značek na trhu rychloobrátkového zboží a doplňků stravy. O vítězích programu rozhodnou výsledky rozsáhlého průzkumu agentury Median na reprezentativním panelu minimálně 4000 spotřebitelů. Uvedl to Lukáš Matějka, projektový manažer programu ze společnosti...

Kategorie: Obchod, Potravinářství