Archiv pro štítek: logo

Filtr

Pro zlepšení podmínek hospodářských zvířat

Ministerstvo zemědělství letos přerozdělí na zlepšení podmínek v chovech hospodářských zvířat 1,6 miliardy korun, podobně jako loni. Uvedl to dnes na tiskové konferenci v Praze ministr zemědělství Miroslav Toman. Zároveň podpořil aktivitu obchodního řetězce Penny Market, který pro produkty své privátní značky Dobré maso zavádí logo „Správné životní podmínky -...

Kategorie: Dotace, Obchod, Potravinářství, Živočišná výroba

Značku Regionální potravina letos získalo rekordních 110 výrobků

Značku Regionální potravina letos získalo rekordních 110 výrobků od 110 producentů. V sedmém ročníku udělování o ni usilovalo 1475 potravin, nyní je značka na 577 výrobcích. Informovala o tom mluvčí Státního zemědělského intervenčního fondu Vladimíra Nováková. Proti loňsku přihlásili potravináři do soutěže zhruba o 200 výrobků více.

Kategorie: Potravinářství, Tendry

Komise vybere logo České potraviny ze stovky návrhů

Ministerstvo zemědělství dostalo stovku návrhů na logo České potraviny. Nyní se uskuteční užší výběr, finální návrh chce ministerstvo představit na tiskové konferenci na začátku července. Minulý týden to řekl vedoucí tiskového oddělení ministerstva Radek Melichar. Původní soutěž muselo ministerstvo prodloužit a zvýšit odměnu z 50 tisíc na 90 tisíc korun....

Kategorie: Obchod, Potravinářství

Velkobílovičtí chrání svoje vína

Padesátka producentů ze spolku Velkobílovických vinařů bude nalepovat na svá vína logo červenožluté slípky. Do konce června by chtěli označit lahve s loňskou úrodou, od července začnou polepovat i nové výrobky. Chtějí tak bojovat s pančovanými víny. Uvedl to na nedávném setkání s novináři mluvčí spolku Stanislav Hrabal s tím,...

Kategorie: Vinařství

Stále se hledá logo pro České potraviny

Ministerstvo zemědělství prodloužilo soutěž na výrobu loga Česká potravina. To si budou moci výrobci od července přidat na své produkty, pokud doloží, že jsou vyrobené z českých surovin. Původně měla soutěž skončit tuto středu, ministerstvo ji ale prodloužilo až do úterý 23. června. Zároveň téměř zdvojnásobilo odměnu pro vítěze, a...

Kategorie: Obchod, Potravinářství

Čeští květináři mají pro své výpěstky novou marketingovou značku

Tuzemští květináři mají novou marketingovou značku, kterou začali označovat své výpěstky. Jedná se o obdobu potravinářské Klasy či Regionální potraviny. Květiny vypěstované českými pěstiteli v České republice mohou zákazníci nově identifikovat podle loga s označením Česká květina. Uvedl to předseda Svazu květinářů a floristů Jiří Horák. Logo zatím používá osm...

Kategorie: Květinářství, Obchod