Archiv pro štítek: kampaň

Filtr

Kampaň na podporu kvalitních potravin získala dvě prestižní ocenění

Kampaň na podporu kvalitních potravin „Jak Češi začali kupovat kvalitní potraviny?“, jejímž zadavatelem byl Státní zemědělský intervenční fond, získala hned dvě ocenění v rámci prestižního mezinárodního bruselského hodnocení EACA. Zabodovala v kategorii „Product Launch /Relaunch/Trial campaigns“ (bronz) a dále v segmentu „Retail or Trade Marketing – Dealer/Salesforce“ (stříbro). Informovala o...

Kategorie: Potravinářství, Soutěž

Edukační kampaň přinesla výsledky

Za loňský rok se zvýšila útrata zákazníků za potraviny značky Klasa o 9,2 miliardy korun. Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) to přičítá dvouleté edukační kampani na podporu kvalitních potravin, za kterou loni dal 146,4 milionu korun. Podle něj se tak každá investovaná koruna vrátila téměř 63krát. Uvedli to na nedávné...

Kategorie: Potravinářství, Statistika

Resort chce zvýšit atraktivitu zemědělských oborů větším důrazem na propojení s moderními technologiemi

Ministerstvo zemědělství připravuje kampaň, která by měla přilákat více dětí do zemědělských středních škol. Resort by chtěl zvýšit atraktivitu zemědělských oborů větším důrazem na jejich propojení s moderními technologiemi. Do budoucna by měl také usilovat o větší spolupráci těchto škol a učilišť s podniky. Uvedli to účastníci konference Zemědělské školství...

Kategorie: školství

Ministerstvo chce přesvědčit o národním parku informační kampaní

Ministerstvo životního prostředí chce přesvědčit obce a veřejnost, které nesouhlasí se vznikem Národního parku (NP) Křivoklátsko, intenzivní informační kampaní. Zahájit by ji chtělo začátkem příštího roku. Uvedl to náměstek ministra životního prostředí Vladimír Dolejský, který se dnes sešel se středočeským hejtmanem Milošem Peterou. Pokud by se podařila najít shoda, národní...

Kategorie: Ekologie, Příroda, Životní prostředí

Neobvyklá kampaň na podporu piva

Neobvyklá kampaň, která se od začátku týdne šíří médii a má podpořit prodej piva Gambrinus Plzeňského Prazdroje, si vyžádá téměř deset milionů korun. Pokles prodeje této značky byl v minulých letech rychlejší než pokles celého pivního trhu, přiznal pivovar. V květnu proto spustil utajenou akci a v deseti vybraných restauracích...

Kategorie: Pivovarnictví, Podniky

Ministerstvo může připravovat kampaň

Ministerstvo zemědělství může připravovat kampaň na podporu udržitelného chovu ryb. Pořady, které propagují takzvanou sladkovodní akvakulturu, se objeví v České televizi a ministerstvo na ně počítá s rozpočtem 4,5 milionu korun bez DPH. S návrhem ministerstva se dnes seznámila vláda.

Kategorie: Rybářství