Archiv pro štítek: GfK

Filtr

Tržby za prodej lokálních potravin se nezvyšují

Tržby za prodej potravin lokálního původu se v ČR nezvyšují. Proti roku 2012 loni klesly o jeden procentní bod na 60 procent. Uvedl to komerční manažer společnosti Nielsen Břetislav Chovítek. Společnost do své studie nezahrnula čerstvé pečivo, zeleninu nebo maso. Přitom 64 procent českých obyvatel podle průzkumu Nielsenu preferuje lokální...

Kategorie: Obchod, Potravinářství

Češi se na privátní značky stále dívají s nedůvěrou

Třetina lidí nedůvěřuje zboží, které obchodní řetězce prodávají pod privátní značkou. Pětina se domnívá, že je nekvalitní. Téměř polovina tuzemských spotřebitelů se pro koupi tohoto zboží rozhodla na základě příznivé ceny, více než čtvrtina produkty privátní značky koupila na základě poměru ceny a kvality. Pouze deset procent je kupuje pro...

Kategorie: Obchod, Potravinářství

Obchod s potravinami prochází proměnou

Obchod s potravinami v České republice prochází velkou proměnou, která je téměř srovnatelná s příchodem hypermarketů ve druhé polovině 90. let. Zatímco donedávna bylo pro řetězce hlavním zdrojem růstu otevírání nových prodejen, dnes zbývá obchodníkům jediná cesta - získat zákazníka kvalitnějším zbožím, které se dá prodat za vyšší cenu. Slevové...

Kategorie: Obchod, Potravinářství

Útraty Čechů za psy a kočky se loni nezvýšily

Útraty Čechů za krmivo pro domácí mazlíčky loni přestaly stoupat. Výdaje na výživu a hygienické potřeby pro psy a kočky dosáhly loni zhruba sedmi miliard korun a zůstaly tak na úrovni roku 2013. Uvedla to společnost GfK. Domácího mazlíčka vlastní více než polovina českých domácností.

Kategorie: Výzkum