Řetězec dlouhodobě spolupracuje s tuzemskými dodavateli

Výrobky domácích dodavatelů mají v nabídce Lidlu své stálé místo. Nyní je zákazníci ve svých prodejnách najdou ještě snáz. Produkty od českých výrobců ponesou nově privátní značku Náš kraj. Uvedl to jednatel společnosti Michal Farník při slavnostním představení nové značky s tím, že v nabídce bude už od 1. listopadu přes 80 produktů od více než 30 dodavatelů, s nimiž Lidl dlouhodobě spolupracuje.

Připomněl, že pod novou privátní značkou Náš kraj zákazníci najdou například lázeňské oplatky, moravskou klobásu i jogurty Pochoutka. Doplní je také další produkty, které jsou pro Českou republiku typické. Chybět nebudou špekáčky, salámy Vysočina či Poličan, ale ani termix nebo oblíbená hotová jídla jako je koprová a rajská omáčka či vepřové maso s knedlíkem a zelím. „Prostřednictvím nové privátní značky vycházíme vstříc našim zákazníkům, u kterých pozorujeme rostoucí zájem o domácí potraviny. Tradiční přitom nejsou jen jednotlivé produkty, z tradice čerpá i samotné logo Náš kraj. Zároveň tím pokračujeme v dlouholeté podpoře tuzemských dodavatelů,“ vysvětlil Farník. Všechny produkty pod privátní značkou pocházejí od českých dodavatelů, které s Lidlem spojuje dlouholetá a prověřená spolupráce. Kromě toho mají společnou i vysokou kvalitu. „Ta je pro nás ve výběru dodavatelů naprosto zásadní. Více než 80 procent sortimentu totiž tvoří výrobky vlastních značek, pro které máme společně s našimi dodavateli stanovena přísná kvalitativní kritéria,“ doplnil Farník.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *