Peníze na propagaci kvalitních potravin

Stát zahájil kampaň na propagaci konzumace zejména domácích kvalitních potravin. Její součástí bude soutěž o ceny, do které by se podle odhadů mohlo zapojit až 135 tisíc lidí. Náklady budou 32 milionů korun, sdělila mluvčí Státního zemědělského intervenčního fondu (SZIF) Vladimíra Nováková. Soutěž, kterou fond podpoří i v médiích, potrvá do konce letošního roku. Lidé mohou vystřihovat loga kvality z potravin, které koupí v obchodech, a posílat je organizátorům. *

Podle Novákové chce fond během soutěže oslovit minimálně 4,5 milionu lidí zejména ve věku mezi 25 a 50 lety. „V rámci podobně zaměřených akcí dochází ke zvýšení prodejů o deset až 20 procent,“ upozornila. Lidé budou moci vystřihovat loga Regionální potravina, Klasa, Chráněné označení (ZTS, CHZO, CHOP), Český výrobek – garantováno Potravinářskou komorou, BIO Produkt ekologického zemědělství, Evropské značení ekologické produkce. Třicet jich nalepí na hrací kartičku a odešlou organizátorům soutěže.*

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *